II NIEDZIELA WIELKANOCNA – 15.04.2012r.

1. W środę zapraszam na  nowennę do Matki Bożej Nieustającej Pomocy.

2. Daninę złożyło 476 rodzin na 827 rodzin które mieszkają na terenie naszej parafii.

3. W piątek odbędzie się kolejna katecheza dla młodzieży szkół ponad gimnazjalnych w ramach przygotowania do sakramentu małżeństwa i życia w rodzinie.

4. W sobotę proszę o posprzątanie kościoła rodziny z ul. 3 maja od numeru 8 do 15. Rodzinom, które sprzątały przed świętami serdecznie dziękuję.

5. W przyszłą niedzielę po Mszy Św. o godz. 12 odbędzie się spotkanie z rodzicami dzieci komunijnych.

6. W przyszłą niedzielę o godzinie 1845 zapraszamy na spektakl: „ Ja Judasz ‘’ , który odbędzie się w kościele.

7. W przyszłą niedzielę po mszach św. redaktorka „ Opiekuna’’  rozprowadzać będzie książkę ks. Andrzeja Klimka redaktora naczelnego o jego wyprawie do Santiago di Compostella i w głąb siebie. Cena książki 15 zł.

8. Organizuje 4 dniową pielgrzymkę do Wadowic, Kalwarii Zebrzydowskiej, Krakowa i Sanktuarium Bożego Miłosierdzia  w Łagiewnikach. Pielgrzymka odbędzie się w dniach od 27 do 30 sierpnia. Koszt pielgrzymki z noclegiem i wyżywieniem wynosi 445 zł oraz 40 zł bilety wstępu. Program pielgrzymki wywieszony jest w gablocie. Zapisy w kancelarii i zakrystii. Przy zapisie wpłacamy 200 zł.

9. Zgodnie z postanowieniami Synodu Diecezji Kaliskiej w każdej parafii należy ustanowić parafialną radę do spraw ekonomicznych. Jest ona organem doradczym i wspomagającym proboszcza w administrowaniu dobrami materialnymi parafii. W skład rady powinni wchodzić parafianie cieszący się powszechnym zaufaniem, głęboko religijni, szczerzy oddani Kościołowi, gotowi lojalnie z nim współpracować, zorientowani w problemach ekonomicznych i finansowych. Proboszcz po ustaleniu składu Rady powinien przedstawić go Kurii Diecezjalnej. Kadencja Rady trwa 5 lat. W związku z tym, że w naszej parafii nie istnieje Rada Parafialna a jedynie szczątkowy komitet odbudowy kościoła musimy wybrać Radę Parafialną. W przyszłą niedzielę proszę byście na kartkach napisali imiona i nazwiska kandydatów i złożyli je do koszyka w kruchcie.

10. Pragnę poinformować że po uzyskaniu zgody ks. Biskupa Ordynariusza przystąpiłem do załatwiania spraw związanych ze sprzedażą ziemi wraz z organistówką i budynkiem gospodarczym. Ze sprzedaży ziemi uzyskamy kwotę 545 tys. zł. W najbliższym czasie zostanie złożony w powiecie projekt plebanii. Po uzyskaniu pozwolenia rozpoczniemy budowę nowego probostwa.

11. W ostatnim tygodniu kwietnia zostanie zamontowane nowe tabernakulum. Koszt inwestycji to 9.600 zł. Zebraliśmy do tej pory na tabernakulum 7.569 zł.

12. Proszę o zgłoszenie w zakrystii lub w kancelarii osób ze stałej listy chorych, którzy chcieliby by w każdą niedzielę przynoszono im Komunię św.

13. Polecam prasę katolicką : Opiekuna i Gościa niedzielnego. Jest również do nabycia  dwumiesięcznik „ Miłujcie się”.

.